Wednesday 13 November 2013

14 November 2013

Hari last..

mood~ tengah syok dengar lagu, dekat bilik iCT SmkAP..sambil tengok2 anak murid dok on9.. fb je kojenye..adudui.. 
dan update blog y dah berhabuk!!! fuuhhh~ *meniup keyboard computer..hiihi

Assalamualaikum..

Hari ni.. hari kedua terakhir b di bumi Ampang pecah.. iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Ampang Pecah (Bestari)  Kuala Kubu Bharu, Selangor Darul Ehsan..

disini ia bermula.. 

b ditempatkan di sekolah ini bertujuan untuk menjalankan Latihan Mengajar.. atau lebih dikenali sebagai "praktikal" persediaan untuk menjadi guru sebenar.. ia nya bermula dari 15 Julai 2013 sehingga 8 November 2013 selama 4 bulan.. AKAN TETAPI!.. b kena gantikan cuti y telah b guna untuk games MASUM hari tu, kepada seminggu lg..sebab games MASUM itu dijalankan selama seminggu,so kena ganti seminggu juga lah kn.. kawan2 yang lain sudah habis praktikal nya..8 November lalu..dah blik kampung dah pon.. kami je masih lagi disini.. sedih kan.. tapi xpe.. ada satu hari lg..hihi.. sabor2.. so kami mula 15 Jul-15 Nov la.. cantik kan no tu.. hihi..

nak cerita pengalaman kt sini memang esok pon x habis.. panjang beben0oor.. tap xpe.. nanti b akan cerita di lain hari.. tapi yang pastinya.. esok MERDEKA!! yeyyy.. *org lain dh lama dh merdeka..kahkahkah..

kepada Special Partner b.. J0m esok mari awal.. last doh kam...kkikikiki.. nampak sangat kn caler pink.. :p

No comments:

Post a Comment

mr.bean


daun